Skargi i Wnioski

Szanowny Pacjencie!

Dobro i zdrowie każdego pacjenta jest dla nas najważniejsze, dlatego dokładamy wszelkich starań aby nie zawieść zaufania, jakim Państwo nas obdarzyli wybierając naszą placówkę. Jeśli jednak uważacie Państwo, że prawa pacjenta są w jakiś sposób ograniczane lub łamane przez nasz personel – przysługuje prawo do złożenia skargi.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub ustnie do kierownictwa NZOZ „Stary Browar” z siedzibą przy ul. Legionów Polskich 18 od Poniedziałku do Piątku w godzinach 11:00 – 12:00 lub w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w następujących komórkach organizacyjnych :

  1. RZECZNIK PRAW PACJENTA– ul. Podwale Staromiejskie 69, 80-844 Gdańsk; (pok. 106, tel. 58 3218636)
  2. WYDZIAŁ SPRAW ŚWIADCZENIOBIORCÓW – DZIAŁ SKARG I WNIOSKÓW ŚWIADCZENIOBIORCÓW– ul. Podwale Staromiejskie 69, 80-844 Gdańsk; (pok. 107 i 108, tel. 58 3218626, 58 3218632, fax 58 3218628), telefon informacyjny 58 9488, codziennie w godzinach 8:00 – 16:00.
  3. DELEGATURA POMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ– ul. Poniatowskiego 4, 76-200 Słupsk; (tel. 58 3218500, faks 58 3218506, e-mail: slupsk@nfz-gdansk.pl) codziennie w godzinach 8:00 – 16:00 (http://nfz-gdansk.pl/dla-pacjenta/punkty-obslugi,63)
  4. DYREKTOR POMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ– ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk; (tel. 58 7512522, fax 58 7512516) po wcześniejszym umówieniu spotkania (https://nfz-gdansk.pl/)
EKUZ – 1,77 mln z mapką1