Skargi i Wnioski

Szanowny Pacjencie!

Dobro i zdrowie każdego pacjenta jest dla nas najważniejsze, dlatego dokładamy wszelkich starań aby nie zawieść zaufania, jakim Państwo nas obdarzyli wybierając naszą placówkę. Jeśli jednak uważacie Państwo, że prawa pacjenta są w jakiś sposób ograniczane lub łamane przez nasz personel – przysługuje prawo do złożenia skargi.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub ustnie do kierownictwa NZOZ „Stary Browar” z siedzibą przy ul. Legionów Polskich 18 od Poniedziałku do Piątku w godzinach 11:00 – 12:00 lub w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w następujących komórkach organizacyjnych :

  1. Biuro Rzecznika Praw Pacjenta – 01-171 Warszawa, ul. Młynarska 46; bezpłatna infolinia czynna od godz. 9:00 do 21:00 od Poniedziałku do Piątku – 800-190-590, adres e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl;
  2. Wydział Spraw Świadczeniobiorców – Dział Skarg i Wniosków–  osobiście – ul. Podwale Staromiejskie 69, godziny przyjmowania interesantów –  codziennie w godz. 8:00-15:45;
  3. Delegatura Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ– ul. Poniatowskiego 4, 76-200 Słupsk; (tel. 58 3218500, faks 58 3218506) codziennie w godzinach 8:00 – 16:00;
  4. Dyrektor Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ lub wyznaczony Zastępca Dyrektora – ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk; (tel. 58 7512522, fax 58 7512516) po wcześniejszym umówieniu spotkania.
Rzecznik Praw Pacjenta